Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook ik doe mee! Mijn liefde voor de groene plant moet doven en dat kan alleen maar door te stoppen. Voor mij is er geen middenweg meer van af en toe, want daarmee houd ik mezelf alleen maar voor de gek. De laatste maanden was ik al flink aan het afbouwen met telkens de gedachte: all or nothing is easy, discipline is hard. Yep, uit die fantastische aflevering van south park you rack discipline. Telkens trots zijn als ik een week niet high werd en mezelf belonen door vrijdag weer knetterend het weekend in te gaan. Maar het is niet alleen dat, normaliter haal ik bij de shop bij mij in de straat en na een paar hijsjes voelde ik regelmatig hartkloppingen. Dacht vaak dat hoort erbij en gaat zo weer weg. Tot ik een keer ergens anders mijn wiet scoorde en de high een stuk minder was. Toen begon ik ineens aan de kwaliteit van de shop in mijn straat te twijfelen en ging ik googelen. Tot mijn verbazing en angst kwam ik een hoop artikelen tegen waarin stond dat wiet wat je in de shop koopt de afgelopen maanden vervuild is met synthetische cannabinoïde MDMB-4en-PINACA. De symptomen zijn oa hartkloppingen en duizeligheid, precies wat ik krijg na een paar haaltjes van die wiet van de buren. Dit is voor mij dé reden om te stoppen. Wiet vind ik een van de lekkerste dingen in mijn leven maar dit is geen ontspanning meer. Sowieso verbijsterd over het feit dat een shop je zulke rommel mag verkopen. Ik heb woensdag een afspraak staan om mijn laatste joint te laten testen. Ik kan dan pas met 100% zekerheid zeggen dat ze rommel verkopen in de shop, maar als ervaren roker weet ik inmiddels wel het verschil tussen een hartaanval krijgen en relaxt high zijn. Er is iets goed mis en dit is een serieus probleem voor de volksgezondheid. Anywho, stay strong! Jullie zijn niet alleen."