Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor de reacties! Goeie tip om dan een lage sterkte te nemen, inderdaad mijn fout geweest dat ik dacht als het meer is per pil zal ik er ook blijer van worden."
"Na 3x xtc gebruikt te hebben thuis er toch achter gekomen dat het 'gelukzalige' gevoel erg fijn is maar het actieve pep gevoel (van de speed erin?) niet. Witte domino, blauwe superman en oranje rolex geprobeerd. Bestaat er ook iets wat alleen het gelukzalige gevoel heeft zonder de pep? Pure mdma/mda? Of maakt dat je ook actief/hartkloppingen/zweten etc?"