Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je moet het nemen op een lege maag, minimaal 3 uur na de laatste maaltijd, anders werkt het niet. Het wordt enkel opgenomen door je maagreceptoren en als die bezet zijn, gaat de Kratom onverrichter zake verder door je spijsverteringsstelsel. Ik vind het effect van 5 gram groene Kratom buitengewoon relaxed, lekker op de bank hangen, haast zelf een bank worden en gewoon wegzakken in behaaglijkheid. Het nadeel is dat het als bijwerking kan hebben dat je, wanneer je eenmaal wilt gaan slapen, soms lange tijd niet kunt ontsnappen aan opdringerige abnormale gedachten. Oxycodon heeft dat ook, schijnt een kenmerk van opiaten te zijn. Ik denk dat het daarom verstandig is om het vroeg op de avond te nemen, zodat het effect grotendeels is weggeëbd als je naar bed gaat. Wellicht is het ook een gevolg van de combinatie met alcohol. Doe daar rustig aan mee, je wordt snel misselijk. Ik neem altijd kleine slokken met grote tussenpozen. Combineren met cocaïne raad ik af. Dat bracht niets goeds. Ik heb het vorig jaar een tijd lang 2 keer per maand gebruikt. Het is niet goed voor mijn geheugen. Ik kwam 's ochtends een buurmeisje op straat tegen, later die zag ik haar weer en ik kon me niet herinneren dat onze recente ontmoeting die ochtend had plaatsgevonden. Ik dacht dat het dagen geleden was."
"Beste allen, Af en toe gebruik ik wat norflurazepam om mijn hardnekkige slaapprobleem te tackelen. Ik heb ook eens oxazepam en een ander, echt slaapmiddel gekregen van een buurmeisje, maar daar word ik alsnog wakker van midden in de nacht. Ik heb blijkbaar iets sterkers nodig. Vaak is een pilletje van 5 of 10 mg norflurazepam genoeg om voor enkele weken mijn ritme te hervinden. Soms echter heb iets vaker wat chemische hulp nodig. Omdat ik begrepen heb dat norflurazepam zich in je lichaam opstapelt en pas na 1-2 maanden volledig uit je bloed is verdwenen, wil ik dit niet al te vaak innemen, ook omdat de werking dan afneemt, wat ik in het verleden al heb gemerkt. Met name de euforische na-effecten nemen al snel af, en die wil ik niet mislopen Ik vraag me af of verschillende rc benzo's ook op elkaar gaan stapelen of dat ze als het ware aparte stapeltjes vormen In dat geval zou ik namelijk ook eens een andere benzo kunnen proberen. groet, Christoph"
"dupont zei: Verschillende Benzo's werken allemaal op dezelfde menier op je tolerantie. Ben je al eens voor een slaaponderzoek naar de huisarts geweest? Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie. Nee, heb ik nooit gedaan. Ik heb in de winter bijna elke nacht een verstopte neus (sinds ik ben begonnen met immunosuppressiva) en dan kan ik in mijn slaap moeilijk ademhalen, 's ochtends vaak hoofdpijn daardoor. Waarschijnlijk kijk ik ook te lang naar schermpjes. Laatste maanden te weinig zonlicht gehad. 's Avonds rode wijn drinken. Zo kan ik nog wel een paar factoren opnoemen die waarschijnlijk mijn slaapproblemen veroorzaken. Zaterdag10 mg norflurazepam geslikt, sindsdien uitstekend geslapen. Denk dat voorlopig de vloek verbroken is"