Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"2pack zei: we hoorden net van een goede vriend dat coke stukken beter is en veel heviger werkt als je hem verwarmt en dan gebruikt. iemand ervaringen mee? Klik om te vergroten... Heb speciaal een acc aangemaakt voor dit.. Ik doe altijd me sos evenetjes in de magnetron al jaren zelfde dealer altijd goed maar voor mijn gevoel verbrand ik dan kort de rommel waarmee het eventueel nog versneden is.. dit keer deed ik het weer in magnetron voor 3min. (Meestal doe ik minder dan 1min en blijf ik erbij en voor 1min haal ik het eruit) dit keer teveel bier gedronken en werd gewhatsappd. 3min later bel gaat denk fuck. Veel te lang!! Was 1 stukje gesmolten en het bleef plakken aan het bord snel met pasjes erdoor heen en naar koud bord gedaan beste nak neer gelegd en toen het koud was gesnoven... dacht fuck 25 euro na de kloten en nieuwe halen. Maar effect is het zelfde. Sos blijft sos maakt niet uit of je het verhit Kan gewoon snuiven. Kwam op deze topic hopen dat iemand zo dom was als ik en zelfde had meegemaakt en me kon vertellen of het wel effect had nadat het.warm was geweest. Maar nu klapt die wel in vandaar deze lange tekst.. Wel stumpers mensen die over spelfouten beginnen moet 5mins door de comments heen lezen/scrollen naar fucking noobs die het over spelfouten hebben haha wtf. Prettige avond verder"