Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoii, Kmoet sinds een paar dagen anti-deprissiva (serlain) gebruiken en vroeg me af of het gevaarlijk zou zijn om nog ens een nachtje ...<1 gr te doen iemand die hier toevallig get meer over weet en die me kan inlichten ? bedankt alleszins :P"