Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een vraag ik kom net uit de kliniek waar ik 80 MG diazepam voorgeschreven heb kreeg vanaf maandag. ze hebben me dit gegeven omdat ik ongeveer 2 mg xanax per dag pakte(waar ik vanaf wil) en 80/120mg baclofen pakte (waar ik niet vanaf wilde maar moest) en daar als prioriteit kwam voor mijn ontwenning van mijn verslaving aan basecocaine. nu ben ik thuis en weet ik niet wat te doen. wil geen diazepam slikken. iemand een tip xanax ken ik en kan ik van afbouwen maar hoe zit dat dan met die diazepam? ivm met halfwaarde en comibinatie ect. hoop dat iemand me kan helpen. groetjes lotte"
"2cb is toch eigenlijk al een combinatie van lsd en mdma? Of iig soort gelijke stoffen. Of zit ik er helemaal naast?"
"nu kun je het nergens echt vinden ne wel? en zelf groeien en maken is dat een optier? x"
"Dank je wel voor jullie reacties"