Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen, dit is mijn eerste post, ik gebruik wel eens drugs en dan meestal harddrugs (cocaïne, mdma, xtc) En dan het meeste cocaïne, maar wanneer kun je zeggen dat je verslaafd bent, of is het meer iets wat je zelf gewoon niet in de hand hebt. Ik merk namelijk aan mezelf dat het zeer makkelijk is om weer te gebruiken en ook al een paar keer alleen doordeweeks, alleen ik merk dat ik het zelf goedpraten."