Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik snap sowieso niet dat mensen überhaupt aan de meth gaan, maar ik kan er met mijn kop al helemaal niet bij dat mensen na het lezen van dit soort verhalen er nog aan denken om het te gebruiken en zeggen "dan maar slikken". Hoe werkt dat precies? Is het leven zonder drugs dan zo grijs en zijn de hersenen al zo ver aangetast dat alleen een drug als meth het leven nog kleur geeft? Ook erg om te lezen dat iemand zich verslaafd maakt aan deze meuk en dan alsnog zegt "Ik ben wel blij het ervaren te hebben". Ik ben erg benieuwd hoe Johny Snow er nu aan toe is en of hij nog leeft en ik hoop dat zijn verhaal voor velen een goede waarschuwing is."