Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey iedereen Mijn vriend is vandaag 17 dagen clean. Na een hevige ruzie waarbij hij mij doodsbang maakte, besloot hij voor mij te kiezen en te stoppen met de ketamine. Cold turkey. Na 7 jaar verslaafd. Is er iemand die mij iets kan vertellen over de afkickverschijnselen? Hij slaapt niet goed, niet veel eetlust. Maar is er nog iets waarmee ik rekening moet houden? Merci! X"
"Haha oeps, ja mega typo 😁.. Ok, ik ben blij dat er geen lichamelijke ontwenningsverschijnselen zullen zijn! Hij is in therapie om zowel om te gaan met de stop als met onderdrukte (7 jaar verdoofd) trauma's. Dus dat zal hem goed op weg helpen! Bedankt voor de reacties 😘"