Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Eerst even wat info over mij zelf ik ben 22 en blowde denk ik vanaf mijn 18e wel dagelijks echter heb ik nu circa 10 dagen geleden een hele vervelende ervaring gehad vermoedelijk door het blowen. Ik had die week daarvoor (7 dagen voor de 10 dagen geleden) slecht gegeten omdat ik corona had ik heb toen ook 1 week niet gerookt en thuis gezeten. Dus ik mocht weer uit quarantaine voelde me wel weer fit dus maar weer eens een jointje op gestoken maar wederom die dag niet heel goed gegeten. Ik zat gewoon rustig op de bank tot dat ik in een keer voelde dat ik niet helemaal goed ging waardoor specifiek weet ik niet eens dus ik ben even naar buiten gegaan echter brak hier de hel los. Ik kreeg immense hartkloppingen en werd super ligt in mijn hoofd alsof ik ging flauwvallen dit heb ik nog nooit eerder mee gemaakt en was dus bang dat dit ging gebeuren waardoor de paniek alleen nog maar intenser werd ik begon ook zwaar te ademhalen dus ik dacht dit gaat niet goed dus ik een maat van mij bellen en vrijwel meteen ging het weer wat beter uit eindelijk nog een buiten gezeten even gepraat over wat er nou gebeurd was uiteindelijk maar naar huis gegaan maar onderweg kwam dat gevoel van paniek de hele tijd weer terug dit was echt een hel. Uiteindelijk thuis ging het nog door en wist ik dat het waarschijnlijk ging om een paniekaanval. uiteindelijk door middel van 2 oxazepam in slaap weten te vallen. Toen 10 dagen niet gerookt omdat het toch wel iets van een impact op mij heeft gehad in combinatie dat ik ook wel wou minderen met blowen. Nu vandaag na circa 10 dagen heb ik letterlijk 1 pof hasj gehad niet omdat ik weer van plan was om te gaan blowen maar meer een pofje voor de smaak en in een keer voelde ik dat gevoel van angst/stress denkende aan het moment van de vorige keer toen het niet zo lekker ging. Ik werd weer een beetje ligt in m’n hoofd mijn hart ging weer wat sneller kloppen en dus een bepaalde paniek gevoel in mijn lichaam (lang niet zo intens als de 1e keer) dus ben maar even een frisse neus gaan halen en daarna ging het wel weer dit alles duurde misschien maar een kwartiertje. Nu kom ik bij mijn vraag aan kan ik ooit nog een jointje roken? Ik was nu niet eens van plan om te gaan blowen en het gebeurd al laat staan wanneer ik wel een joint wil gaan roken. Ik ben sowieso niet van plan om weer te beginnen met dagelijks blowen maar een jointje op een vrijdag avond is niks mis mee en zou het jammer vinden dat ik dat niet meer kan ofzo. iemand tips of tricks ik weet dat het allemaal in mn hoofd zit en vind het ook allemaal maar een beetje vreemd want heb geen onderliggende psychologische klachten gebruik het ook niet omdat ik problemen heb in het leven er zit mij niks dwars of iets. Ik heb een beetje het internet afgespeurd naar mensen die soort gelijke ervaringen hebben gehad na jaren blowen en eigenlijk voor zo ver ik gelezen heb zijn ze er allemaal mee gestopt omdat het niet lukt en dit is nou niet echt iets waar ik vrede mee zou willen nemen omdat ik bewust ben dat het waarschijnlijk allemaal kwam omdat ik nog niet helemaal fit was en omdat 1 week niks gehad had en meteen weer 2/3 jointjes gerookt had iets te hard van stapel gelopen denk ik. Ik zou het vervelend vinden om door 1 slechte ervaring nooit meer een jointje te kunnen roken vandaar deze post!"
"Hallo, Om dit topic te beginnen moet ik even melden dat recentelijk hier in de omgeving super veel drugstesten plaats vinden en heb ik ook al mensen gezien die de lul zijn eigen schuld. Echter lust ik soms ook wel een jointje of 2 maar nooit in het verkeer ik ben hier ook erg op tegen en vind dit uiterst onverantwoord.Om terug te komen op het topic begon ik mij zelf ook even achter de oren te krabben over het feit of ik de volgende dag niet nog steeds positief ben dus ben ik wat onderzoek gaan doen waaruit ik heb concluderen dat de wetgeving ontzetten krom is op het gebied van cannabis. Nu is mijn vraag als ik om 21:00 één joint rook en om 22:00 nog één op dagelijkse basis ben ik dan de volgende dag dan nog positief als ik om 10:00 wordt getest dit is 12 uur na mijn laatste joint en 9/10 keer zit er wel 14 of 15 uur tussen voordat ik pas weer achter het stuur stap. Op de speekseltest test ik hoogstwaarschijnlijk wel positief maar het gaat mij allemaal om die bloedtest en aangezien de THC waardes in pieken werken zou dit ook al snel weer moeten afnemen onder de 3,0mg THC per liter bloed helemaal na 12 uur of zelfs 14 of 15 uur naar mijn mening. Ik geloof namelijk niet dat ik na een goeie nachtrust, de volgende dag een lekkere douche en een goed ontbijt nog onder invloed ben van de 2 jointjes die ik de dag ervoor gerookt heb echter claimed het internet anders en lees ik verschillende tijden met verschillende waardes en een hoop onbeantwoorde vragen vandaar dat ik hoop dat ik hier een specialist kan vinden 😁 Bijvoorbaat dank voor de reacties! en ik hoop dat meer mensen misschien mijn situatie herkenbaar vinden en misschien dat we er samen opheldering op kunnen krijgen!"