Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heuj! eerste post! ontopic: ik heb nog nooit XTC gehad, wat toch de drug is waar iedereen Benzo Fury mee vergelijkt afgelopen zaterdag ben ik naar Dub & Dwars geweest (dupstep feestje in Simplon, Groningen), vriend van me had nog 4 pillen Benzo liggen (125 mg per stuk). allebei hebben we rond half 9 een hele pil naar binnen gewerkt bij hem thuis. Alles ging steady, was een beetje zenuwachtig : het was de eerste keer, had nog nooit XTC gehad (die vriend van me wel) maar het ging allemaal gewoon lekker. Rond kwart over 9 konden we allebei eigenlijk niet goed meer stil zitten, begonnen onze pupillen al lekker groot te worden en overmatig praten deden we ook al een beetje. Rond half 10 gingen we richting Simplon, omdat het wel goed voelde en de effecten nog niet echt heel sterk waren hebben we allebei nog een halve pil genomen. vanaf, ik denk dat het een uurtje of 11 is geweest klapte het er echt in! alles was super intens, leuk, gaaf... dat soort dingen. ik werd er ook super sociaal van, niet heel knuffelig ofzo maar ik vond het gewoon leuk om met mensen te praten maar als ik vervolgens aan het dansen was vond ik dat ook helemaal geweldig. Ondanks dat ik heel vrolijk was, ben ik nooit echt de controle verloren, was de hele avond super scherp en heb echt genoten, rond een uurtje of 6 waren we thuis maar ik sliep pas om 8 uur, tot 12 uur, dus maar 4 uurtjes en was daarna klaarwakker en niet brak of iets dergelijks, meer alsof ik de avond daarvoor een paar (4 of 5) biertjes had gedronken. was de hele dag en de dag erna wel moe maar ben wel gewoon naar college geweest dus zo heel moe was ik nou ook weer niet heb het nog even met die vriend erover gehad (hij heeft iets van 3 keer XTC hiervoor gehad) en hij vond het opzich het zelfde, hij was alleen nog vrolijker met Benzo op, nog socialer en hij zei dat je niet zo ontzettend met je bek loopt te trekken. ook de dag(en) erna was hij lang niet zo kapot. heb verder de hele avond niet bij geslikt of gedronken (ja, water uiteraard, massive veel water). ook ontzettend veel gerookt, normaal rook ik wel maar vind ik 1 sigaret in het uur al veel (tenzij ik drink dan drink ik na elk biertje een), nu kon ik gewoon achter elkaar door roken zonder ergens last van te hebben!"