Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"3MMC geen twijfel mogelijk ! andrs pak je toch gwn viagra onder da speed xd"
"Re: Wiet om te ontsnappen van m'n gedachtes..... Als ik wiet gebruik onder harddrugs is het andersom dan kom ik in een spiraal met veel te veel gedachten en is het moeilijk om er uit te komen als je dan nog een lijntje neemt houdt dat gevoel aan zo ga ik parakletsen omdat ik dan gwn niemeer mijn gedachten kan verzetten ... heb ondervonden als ik gewoon wiet gebruik zonder harddrugs dus ,dat het me idd effe tot rust doet komen .. ik weet zelf dat een stimulant en wiet tegenwerken ma toch is het gevoel andrs dan bij andre want ma 2 a 3 u is u weed toch uitgewerkt ma toch blijf ik in die gedachte hangen xp"