Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jazz35 zei: Dat denk ik ook ja. De hel die dan losbreekt... oef. Persoonlijk erg blij dat de 2mmc uit de handel is. Dat ik de batch die ik nog heb komende week kan opmaken en er daarna mee kan kappen. Want man man, wat een verraderlijk spul is het. Klik om te vergroten... Mee eens."
"Ga zelf nu drie weken op vakantie en hoop dat de cravings daarna voorbij zijn ๐ฉ"
"Laatste restje 2m"
"Jammer hรจ"
"Eigenwijsje zei: Laatste restjes 3M๐ซก๐๐ผโโ๏ธ Klik om te vergroten... Aaah, nice en een beetje jammer. Is dat nog te krijgen dan?"
"Wat een lief berichtje"