Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal! Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik veel interesse heb in drugs en de gevolgen ervan. Momenteel doe ik tijdens mij studie (minor over drugs aan de HvA) een kleinschalig onderzoek naar GHBgebruik en verslavingen rondom Alkmaar en Heerhugowaard en waarom het in Heerhugowaard meer voorkomt. Heel graag zou ik in contact komen met een aantal ervaringsdeskundigen die bekend zijn in die regio, zelf GHB gebruiken (of gebruikt hebben) of daar heel veel van weten. Alvast hartstikke bedankt! Ondertussen lees ik rustig wat rond hier, er staat genoeg wat interessant en leerzaam is."
"Geneesmiddel zei: Ik zit zelf wel een half uurtje rijden daarvandaan dus daar heb je niet zoveel aan. Wel interessant onderwerp, waaruit heb je de hypothese opgesteld dat er in Heerhugowaard meer gebruikt wordt? Als je specifieke vragen hebt mag je ze altijd stellen, ik denk dat ik een redelijk deel kan beantwoorden Verder is er op het forum héél veel geschreven over GHB en verslavingsproblematiek, dus je bent met lezen nog wel even zoet denk ik Klik om te vergroten... Heel erg bedankt! En deze hypothese heb ik opgesteld naar aanleiding van meerdere onderzoeken die ik gelezen heb, onder anderen een van T. Nabben over brandhaarden in Heerhugowaard. Hoewel je niet in de regio woont, zou ik je wel heel erg graag wat vragen willen stellen. Alle informatie is immers welkom. Ben je wel enigszins bekend in Alkmaar/ Heerhugowaard toevallig? Zou ik je een privébericht sturen hierover?"
"SpeedPiet zei: hey welke studie doe je? Klik om te vergroten... Ik doe de studie Creative Business, maar ik volg nu een Minor over drugsbeleid en wetenschap."
"Brakka Mang zei: Of zoek je een dealer 🤣 Klik om te vergroten... Om te interviewen- jahoor, is welkom"