Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Theundertaker zei: Ik ben die undertaker no faker sommige dingen moesten gewoon gezegd worden.. Snap je hem nu? Klik om te vergroten... Ook de ‘undertaker’ is een mens toch? Het ene mens kan, mag, hoeft en zal niet voor zijn medemens beslissen of een oordeel vellen over wat wel en niet gezegd ‘moet worden’ Het enige wat ik moet is eten, drinken poepen en plassen. Denken, voelen en zijn heb ik inmiddels onder de knie. Toch vriendelijk bedankt voor het aanbod😊"
"Ik weet niet goed of ik het nou kan waarderen dat ik echt nuchter wakker word 🤔 Voel me namelijk minder top dan wanneer ik wakker word na pep. De prosecco was lekker maar ik ben ZO MOE alsof ik twee flessen in plaats van 2 glazen achterover heb getikt. Wanneer ik pep gebruik drink ik geen alcohol. Maar ik (praat mezelf natuurlijk aan) dat ik beter kan snuiven dan zuipen😣"
"Perenijsje zei: Dat heb ik ook hoor die laatste gedachte. Ik heb gisteren 4 glazen Malibu gedronken en dan stijg ik eerst heel hoog met mijn bloedsuiker en daarna daal ik als een gek weer naar beneden. Dan denk ik ook altijd dat ik beter gewoon had kunnen snuiven🙈 Want toen ik nog geen sensor had durfde ik hierom geen alcohol te drinken. Kende iemand waarvan de zus in haar slaap was overleden na een avond drinken en dat ze in coma raakte en overleed door een lage bloedsuiker😥 Dus ik heb in mijn 20s echt 5 jaar geen druppel gedronken uit angst🙈 Nu ben ik nog steeds niet echt van de alcohol. Soms bij een speciale gelegenheid zoals een verjaardag drink ik een paar glazen. Maar ik word er ook al snel moe van🥱 Bekijk bijlage 48968 Klik om te vergroten... Ben je ook diabeet? Heel herkenbaar dan hé😞 Heb nu wel de hele beneden verdieping gepoetst en aan kant. Zie er alleen als een berg tegenop naar buiten te gaan😅 Malibu is echt heftig zoet zeg! Dat durf ik ook niet eens aan te raken, misselijk word ik ervan.. Ik drink wel graag normaliter, maar ik maak de vergelijking met pep en dat moet ik natuurlijk juist niet doen omdat het belachelijk is. Maar goed. Eerste weekend sinds te lange tijd zonder pep. Nu moet ik even sterk blijven 💪🏽 Gelukkig heb ik ook nog maar een klein restje 😅"
"Pikasso zei: Ook jij kan dit 👌🏻 ik ga het ook maar is doen , weekendje overslaan Klik om te vergroten... Het moet! Doen we samen 👍🏽 Wil over 4 maanden een memorable 6-APB ervaring rijker zijn 👌🏽 Stip op de horizon. Daarna wil ik het restje opmaken en geen nieuwe pep meer kopen. I know ambitieus maar heb meer dan 30 jaar zonder gedaan dus gaat me prima lukken😂"
"Purplext zei: Zou dat laatste niet een reden kunnen zijn waarom je zo moe bent? Je hebt geleefd op geleende energie en je lichaam wil nu rusten. Alcohol is sowieso al een downer, maar die slaat natuurlijk extra hard in als je niet fit bent. Succes dit weekend! Klik om te vergroten... Kan geen andere reden bedenken inderdaad. Even incasseren en door, dankjewel!"
"Gelukkig is het smerig spul, andere had ik de tip met w.c. papier van @HappyMind opgevolgd. Maar dat kan niet. En dat mag niet."
"Foxy Methoxy zei: Nee joh, is nergens voor nodig. Je hebt het niet nodig. 4 maanden pauze en dan de mooiste ervaring ooit hebben. Klik om te vergroten... Na de 25e he! Dan inderdaad de planning voor Juli maken😍 Missie 1: Festival en hotel zoeken voor 22 of 29 juli 🤔"
"Ik baal dat ik na al die mooie en lekkere cocktails gisteren toch liever een paar goede lijnen pep had gehad 😞"
"Torchic zei: Oh kut cravings, ik wil jullie uit het raam smijten. Klik om te vergroten... En bovenop jullie stampen. Jullie niet meer horen en voelen. Jullie niet meer uit het niets ongevraagd voor het eerst in mijn leven dagelijks moeten ervaren. En bovenal na deze maand echt 4 maanden niet meer aan jullie toegeven! 💪🏽 🖕🏾"
"Laboratoriumrat zei: Ik ben zelf ook precies met hetzelfde gediagnosticeerd. PDD-NOS wordt staat bij mij nu het dossier gewoon als gewoon autisme. Er wordt geen onderscheid meer gemaakt tussen verschillende soorten van. Bij ADHD net zo, er zijn nog wel verschillende subtypes (attentive, inattentive, en een combinatie van beide) maar dat valt nu allemaal onder ADHD. ADD bestaat officieel niet meer als diagnose Klik om te vergroten... Arts gaf mij recent voormalig type 1 mee. In haar woorden ‘voorheen ook wel ADD genoemd’"