Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lieve mensen, Na 8 jaar verslaafd te zijn geweest aan Ghb ben ik nu EINDELIJK sinds 23 maart clean! Mijn vraag aan degene die bekend zijn met ghb, Wanneer merkten jullie verschil? Want ik zelf kan me niet rustig houden, slapen of normaal naar de winkel.. zonder alcohol op wat ik heel erg vind! ieder uur van de dag alle emoties die er zowat zijn krijgen/doorstaan maakt me op Liefs ex-ge'r"
"Spyro zei: Was bij mij met 2 weken weer terug. Goed eten, slapen, rusten. Zorg goed voor jezelf. Alcohol is niet slim, achterwege laten na een GHB verleden als dat recent is. Na een tijdje kun je prima weer eens wat drinken. Je hebt alles al die tijd onderdrukt met GHB. Nu ga je alles weer voelen. Heel normaal. Moet je echt doorheen. Gefeliciteerd met je 2 weken clean! Kijk niet alleen naar de ellende, je mag trots zijn! Klik om te vergroten... Dankjewel Spyro dat waardeer ik! alleen heb ik heel erge sociale fobie, agorafobie enz door trauma uit mijn jeugd. Morgen kan ik naar de dokter gelukkig want ik zit hier op de site zwaar onder invloed van mn alcohol. zo kan het ooko niet verder"