Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"anoniempje zei: Heb je al eens geprobeerd met clonidine en oxacepam 50 mg? wordt je wel vaag van maar je das beter dat de afkickverschijnselen! Ik heb alleen 10 dagen op bureau methadon geslikt tegen de afkick van bruin en alle andere drugs en pillen, In de gevangenis heb ik toen de clonidine aangevraagd met de oxapam dus (had al eens gehoord dat goed werkt) En ben er echt makkelijk door heen gekomen! was half van de wereld de hele dag maar daar had ik niks op tegen toen ik in de isloleer werd gegooit was ik 3 dagen knockout zelfs bedoel er mee aantegeven dat het voor mij een wondermiddel was! dus ik zal zeg probeer het eens uit ! Klik om te vergroten..."