Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik had destijds m’n knieschijf gebroken door een salto op steen. Hierdoor kreeg ik gips; hier was ik zo kapot van, dat ik (hoe dom 't ook was) drugs te ben gaan gebruiken. Het begon allemaal onschuldig en begon met xtc enzo, maar al snel werdt ik nieuwsgierig naar andere soorten drugs. Uit het gips was ik van plan om (speed) te gaan gebruiken, onnodig veel (3 gram alleen, van 11 uur tot 6 uur). Ik wist niet dat dit niet kon en dat het veel teveel was. Met wat jongens die ervaren waren en toen mijn “vrienden” waren; ik was die avond natuurlijk knetterraar, maar dat was niks opmerkelijks. Tot de dag erna. Ik was met dezelfde groep in het centrum en ik werd opeens zwart voor mijn ogen. en Toen ik terug was, keek iedereen mij aan. Ik vondt dit niet heel prettig, maar dacht dat het niet veel was. Een tijdje later hoorde ik de toenmalige “vrienden” over mij praten ("Kom, we gaan 'm nu pakken, het kan nu."), dat soort dingen. Ik vondt dit totaal niet leuk meer en ben naar huis gegaan. Ik was helemaal alleen thuis die avond, totdat ik iemand van die groep een bericht had gestuurd: “Wat is het probleem?”, vroeg ik, waarop hij antwoordde: “Jij.” SindsVanaf dat bericht begon ik rare geluiden te horen, motoren en autogeluiden. Die stopten uiteindelijk voor mijn huis en keken heel erg naar binnen. Ik vondt dit totaal niet leuk, maar het ging telkens verder. Uiteindelijk zag ik op mijn snapmap en in het echt de hele groep in de voortuin/achtertuin/op het dak staan. Ze gooiden ramen in en op het laatst rende er 2 twee mensen naar de voordeur met een koevoet, die mijn huis aan het openbreken waren. Ik wou wilde via mijn balkon net naar beneden springen om ze van achter te kunnen pakken, en maar toen ik over het randje keek, bleek het mijn broer en zijn vriendin te zijn. Ze hadden niet eens aangebeld of iets, maar ik hoorde duidelijk dat ze m’n huis aan het openbreken waren. Toen ik later bij naar het bericht had gekeken keek, die dat ik naar die jongen van de groep had gestuurd, blijkt bleek hij niet eens erop gereageerd te hebben. (Er is zoveel meer gebeurd die avond wdat ik me niet meer kan herinneren; dit is ook langer dan een half jaar geleden.) Er speelt nu dat ik ruzie heb met die hele groep en dat ze geld op mijn hoofd hebben gezet en dit om geen reden! Alleen maar om mensen kapot te maken. (Dit is allemaal echt gebeurd, alleen ik kan me niet alles meer helemaal herinneren, er ontbreekt nog een groot stuk.) [Dringend adminadvies: Let op je Nederlands! Dit was echt niet leesbaar.]"
"Een speelt op het moment heel veel in mijn leven waaronder doodsbedreigingen enzo zonder dat ik wat heb gedaan en deze groep is nogal gevaarlijk.. bedankt voor de tips maar ik weet verder niet goed wat ik moet doen"
"Mezelf zei: Hierdoor blijkt dat er meer met jou aan de hand is. En? Waren je broer en zijn vriendin echt aan het inbreken? zijn de ramen echt stuk? Ik vind het niet leuk om te zeggen maar dat betwijfel ik dus. Ik ben ervan overtuigd dat dit voor "jou" echt gebeurd is maar of dat werkelijk ook zo is, vraag ik mij echt af. Ik kan mij namelijk voorstellen dat als je een nacht niet geslapen hebt met zoveel speed in je lichaam, dat je dan paranoïde wordt. Vooral als je nog niet zo bekend bent met speed. Dit is verder ook niet om voor te schamen want ook ik heb zeer bizarre waanideeën gehad met speed. Ik ben letterlijk eens weggevlucht bij een groot hardcore feestje omdat iedereen (paar duizend man, yeah right) het op mij gemunt hadden. Iedereen spande samen om mij een klote avond te bezorgen. Iedereen had het over mij. Iedereen bleef me maar aankijken. Ik ben echt letterlijk weggerend. Maar gelukkig kwam bij mij later het besef dat dit echt niet de realiteit was. Niemand had het over mij natuurlijk en er was helemaal geen complot tegen mij bedacht door een paar duizend man. Dit gebeurde overigens al bij veel minder dan jou 3 gr. Ik kan me niet eens herinneren ooit een hele gr op een avondje weg gesnoven te hebben. Misschien zit ik er helemaal naast hoor maar ik zou toch even met een dokter overleggen en je verhaal delen. Dit soort verhalen komen namelijk best veel voor en dan met namen onder druggebruikers. Dus eerst naar de dokter en je verhaal doen, is in mijn ogen het beste wat je nu kan doen. Klik om te vergroten... De amfetamines waren getest op 55% werkzame stoffen (het was iets meer dan 3 gram op 1 avond) ik gebruik nu af en toe nog speed maar heel weinig en als ik het een beetje voel wordt ik heel bang dat weer hetzelfde gebeurd dus ik vindt speed helemaal niet leuk meer eigenlijk (ik ben 17 jaar) alles wat ik die avond had gezien blijkt niet echt te zijn maar dat had ik niet door toen het gebeurde ik heb ook een “psychose”"
"Harmless zei: Dan lijkt het mij verstandig om de politie in te schakelen.. Klik om te vergroten... Is al gebeurd maar ze houden niet op..."
"Syl zei: Maar je hebt geen enkel idee waarom ze jou moeten hebben?? Klik om te vergroten... Nee want dit kwam later maar het is een groep die mensen kapot maken omdat ze het leuk vinden (echt een gevaarlijke groep)"
"Cerberus zei: En je bent zeker dat dit niet deel is van de psychose? Klik om te vergroten... Daar ben ik wel zeker van want de speedervaring is al een paar maand geleden ik vertrouw geen mensen meer en over straat lopen voel ik me ook niet veilig..."
"Cerberus zei: Ook dit zijn symptomen van een psychose. Ik weet alleen niet hoe lang een psychose kan aanhouden, vooral als drugs de enige reden is. Maar je zegt wel dat je nog regelmatig gebruikt sindsdien... zou dit geen psychose kunnen verlengen? Klik om te vergroten... Niet dat ik weet ik weet niet heel veel over drugs"
"Syl zei: Hoevaak gebruik je nu drugs? Klik om te vergroten... 1x per 2 maand ongeveer"