Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De beste drug is genieten van de vrijheid van het leven en dat betekent dus geen drugs gebruiken. Drugs onthoudt de mens van vrijheid en maakt geest en lichaam ....slaafs en afhankelijk."
"Binnen Belarus (Wit-Rusland) gelden absurde wetten voor drugsgebruik. Ik gebruik geen drugs, maar heb een kennis in Wit-Rusland die voor de tweede maal een straf krijgt op basis van het aanmaken van drugs voor eigen gebruik. De drugs die zij heeft aangemaakt is een samenstelling van aceton en klaproos/papaver. Waarschijnlijk heeft zij dat produkt gemaakt omdat andere drugs (b.v cocaine) te duur zijn, of niet te verkrijgen zijn. De eerste maal heeft zij een gevangenisstraf gekregen van 3,5 jaar en is zij na 2,5 vrijgelaten. Zij heeft slechts een halfjaar van haar vrijheid "genoten" en daarna opnieuw in de fout. De tweede maal wordt zij veroordeeld tot een straf tussen de acht en dertien jaren (bepaling oktober 2009). Hoewel ik geen voorstander ben van drugsgebruik vind ik deze straf absurd en onmenselijk en wat een tegenstelling met de strafhantering binnen Nederland."
"Petrovic zei: Ik vind de regeling ook absurd, maar als je weet dat dit de consequenties zijn.. Klik om te vergroten... Zij overziet niet de consequenties, omdat zij blijkbaar nog steeds verslaafd is !!!!"