Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Laynecobainjr zei: Ligt aan de kwaliteit van de coke. Maar als je een een eerste base wil roken en je koopt een balletje van 10 euro dan zeker drie goede base kan nemen. Maar kwaliteit is zo divers. Meeste base coke is minder dan 50% puur. En dat is voor veel goed. Maar onder 40 % is t meeste. Als je snuif coke kan krijgen van hoge kwaliteit dan zou ik dat kopen en zelf uitkoken. Zo ben ik begonnen begin jaren negentig. Met ammoniak en een lepel en verhit tot de het poeder vloeibaar wordt .dan met een papieren zakdoek absorbeer je de ammoniak en de coke verhard. Dan is het beste . Want base coke wordt verkocht aan junkies dus dealers versnijden meer. Maar snuif coke is nog steeds een party drug en dealers verkopen meestal goede kwaliteit. En een overdosis van basecoke zal je niet gebeuren. De pest is dat je niet kan stoppen met basen en na elke base gaat jagen op de volgende. Je kan het niet effe wegleggen, als je nog coke heb dan wil je t bewaren maar na 5 minuten zit je weer te roken. Geloof me , ik heb er zelf zwaar aan gezeten en alles ging op de pijp. In Amerika roken ze crack en hier noemen ze t soms ook hier crack maar het is compleet anders. Crack is nog minder puur en het wordt uitgekookt met een ander middel. Mijn advies is , doe het niet. Iedereen denkt dat ze het kunnen handelen maar binnen no time ben je aan t checken of er geen korrels zijn gevallen. Klik om te vergroten... Haha ik herken alles wat je zegt … ben er nu ook vanaf van dag op dag , maar heb wel even en periode gehad dat ik 3 maand non stop , trekken en zweten , en misselijk en toch nog trekken …. Niet te doen , dit is drugs van de duivel zeker geen aanrader als je iets of wat zwak aanleg hebt voor verslaving …. Je geld vliegt er zo door en alles rondt jou maak je kapot"