Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, Ik ga woensdag ( volgende week) op vakantie. Ik wil dit weekend xtc doen (zaterdag). Is er een manier om toch gepakt te worden op Schiphol AirPort? Of kan dit gewoon zonder eventuele risico's. Wil maximaal half pilletje pakken"
"Roze olifant zei: Je bent niet van plan om XTC mee te smokkelen naar je vakantiebestemming, toch? Waarom zouden ze je op het vliegveld dan willen pakken? Antwoord is dus, ja, je kunt prima X nemen komend weekend. Ik weet niet waar je precies heen gaat, maar heb zelf überhaupt nog nooit een controle met drugshonden op het vliegveld meegemaakt en ik vlieg toch vrij regelmatig. Klik om te vergroten... Nee niet smokkelen. Wil er zaterdag een nemen. Ga naar Spanje ( zuid spankje) Ik wil er gewoon 1 nemen en meer niet , maar was benieuwd of ze iets konden merken, zien of me toch controleren op basis van eventueel gedrag."
"Elpee zei: Een oude vriend van mij kwam er ooit op het vliegveld achter dat hij nog een XTC-pil in zijn tas had zitten. Wat hij deed? Hij vond het zonde de pil weg te gooien en heeft deze vervolgens ingenomen. Hij heeft de vliegreis van zijn leven gehad. Er wordt in het vliegtuig ook alcohol geserveerd. Zolang jij niet dronken wordt of je vervelend gaat gedragen is er niets aan de hand. In jouw geval zou ik me zeker nergens druk over maken. Geniet van je vakantie. mile: Klik om te vergroten... Nee precies maar misschien de dip ofso of dat ik me kut voel en me anders ga gedragen. Nog tips tegen eventuele dip ? Eet dan wel vaak fruit en drink voldoende"
"Nog mensen tips tegen de Dip?"
"Bedankt iedereen! Toppers"
"Ik had het een keer precies een week later"