Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Syl zei: Hoe je een speedverslaving vol houd is zoals @straatpiraat al zei. Gewoon door gaan met snuiven. Ben ruim 8 jaar verslaafd geweest aan speed. De nare effecten en bijwerkingen neem je tijdens je verslaving maar voor lief. Het soms uren plafon staren, in een soort bubbel zitten en niks uit handen krijgen. Koppijn, hartkloppingen, dingen zien die er niet zijn, enz enz. Tuurlijk blijven die dingen zwaar klote maar als je eenmaal verslaafd bent ga je gewoon door. S'avonds in bed heb ik mezelf vaak zat in slaap gejankt omdat ik het niet meer trok. Wetende dat je s'ochtends zodra je wakker werd gelijk weer een lijn zou nemen. Ik werd er ook depressief van op het laatst. Je baalt van alle klote bijwerkingen en wilt stoppen. Dus het ingang houden is gewoon door blijven snuiven. Alleen er zal een dag komen dat je er klaar mee bent. Het brengt je dan niks goeds meer alleen maar ellende. Klik om te vergroten... Misschien een best late reactie maar was hier oprecht heel nieuwsgierig naar , Als ik een keer gebruikt heb , Speed/Coke/MDMA of iets in die richting is de kater echt niet tehouden. zeker niet met pep. hoe gaat dat dan als je er verslaafd aan bent? of heb je daadwerkelijk niet echt een kater omdat de amfetamine constant in je lichaam zit. Edit: misschien een domme vraag hoor"
"Syl zei: Nee hoor is zeer zeker geen domme vraag hoor!! 😊 Bij mij waren juist de katers de aanleiding tot meer gebruik. Juist om de kater niet te hoeven voelen nam ik weer bij. Heb aan het begin van verslaving meerdere pogingen gedaan te stoppen. Die eerste 2 weken waren zo intens zwaar, zware depressie klachten en zo moe dat ik tot niks meer in staat was. Vaak kreeg ik hierdoor weer terugval en begon toch maar weer. Na ruim 8 tot 10 jaar verslaving ging ik er met mijn stomme kop vanuit dat het ook ong 2 weken nodig zal hebben die kater. Dat viel heel zwaar tegen.. Alle emoties em gevoelens die ik al die jaren had onderdrukt door de speed kwamen tegelijk over me heen. Ik kreeg een zware depressie en slik nu antidepresiva. Moet er wel bij zeggen dat ik ook ptss heb dus dat dit ook een grote rol hierin heeft gespeeld. Maar tijdens mijn verslaving had ik geen last van katers. Althans niet zoals dat je ff stopt. Je gaat gewoon steeds meer gebruiken op een dag. Daar waar ik aan begin met 1 lijntje hele dag door kwam,werden dat er ruim 6/8 lijnen per dag. Klik om te vergroten... Ohh wat heftig , wel knap dat je er zo over kan praten zegmaar ❤ Ben je er nu ook helemaal vanaf? Dan heb je wel echt een doorzettings vermogen van jeweetwel zeker als je er ruim 8 a 10 jaar verslaafd aan bent geweest En bedankt voor de uitleg ! Maakt een hoop helder."
"Spyro zei: Ik zou dit zwaar afraden. Ik ben een keer op een after geweest met verschillende groepen mensen en er lag daar een jongen out op de grond buiten. Zijn “maten” waren speed bij hem naar binnen aan het duwen wat ervoor zorgde dat hij lag te spartelen en schuimbekken. Dit beeld krijg ik echt nooit meer van m’n netvlies. Echt lang een afkeer naar G gehad ook. Maar het verbaast me hoe mensen drugs met drugs bestrijden. Onverantwoord. Klik om te vergroten... best lang geleden deze post sorry daarvoor! =] , we hebben ook wel eens bij een groep mensen gezeten die drugs combineren als er iemand "bad of out" gaat , vooral gebeurd dit bij de keta dan proppen ze er wat uppers in zodat hij/zij weer helder kan zijn. wat natuurlijk absoluut niet goed is. had laatst advies gegeven aan hun om dat niet tedoen en de drugs gewoon uit te laten werken mits de situatie niet levenbedreigend is, hadden ze niet echt veel begrip voor"
"Water"
"Love2021 zei: Eerlijk waar echt nooit ergens last van gehad vandaar dat ik ook een bericht plaats op dit forum. Ik denk dat ik een beetje immuun geworden ben en ik probeer hier echt niet stoer om te doen. Ik schaam me er zelfs een beetje voor maar ik heb persoonlijk het idee dat zuivere MDMA helemaal niet zo slecht voor je is zolang je geen drank of andere drugs erbij gebruikt en je niet in een warme ongeving bent en zorgt dat je genoeg maar ook niet teveel water drinkt. Ik heb zelfs gelezen dat sommige onderzoekers van mening zijn dat de gevaren van zuivere MDMA overdreven worden en dat het in de categorie softdrugs geplaatst moet worden. Ik zal het artikel proberen op te zoeken en de link hier plaatsen Klik om te vergroten... Als je nergens last van hebt , betekend niet dat je je lichaam en je bovenkamer finaal naar de klote kan of al bezig bent met helpen...ook al "merk" je er nog niks van. Als je erover 10 a 20 jaar er niks aan over hebt gehouden , heb je gewoon een engeltje op je schouder. OT: zelfs geen last van brainzaps?"
"Heb dit 2x gehad , Het leek of dat het sneeuw ademde , vrienden om me heen allemaal brillen en sombrero's op hadden maar dat was natuurlijk niet het geval. had te veel gepakt in een keer en dat komt het als een trein binnen klappen. De wiet versterkt de werking of verlengd de werking van de XTC als ik het niet mis heb , daardoor kan je dus ook gaan hallucineren als het niet door de hoeveelheid komt die je genomen hebt. Let aub wel op dat dit niet elke keer gebeurd zodat je geen HPPD ontwikkelt!"
"Als ik moet plassen dan ga ik , maar dat is dan als ik thuis ben het het uit aan het werken is. Het plassen is goed voor je , dat zorgt ervoor dat er een gedeelte van de afval stoffen meekomen. Als je teveel drinkt en je plas ophoud of gewoon niet kan plassen kan het redelijk gevaarlijk zijn..dit omdat er dan luchtbellen kunnen ontstaan in je hoofd (het vocht moet ergens naar toe uiteindelijk) en is daardoor ook dodelijk Dit duurt meestal wel echt super lang voordat zoiets moet gebeuren of je moet 10 glazen per uur drinken."
""
"Gympie zei: zat daar vandaag toevallig nog over na te denken dat ik vroeger D66 stemde vanwege hun standpunt tov drugs.. benieuwd hoe dat in dit kabinet uit zal pakken. Klik om te vergroten... Lijkt me heel raar om dat gewoon te kunnen kopen als het gelegaliseerd wordt!"
"assie2002 zei: Nee het was best wel licht Klik om te vergroten... je kan grote pupillen krijgen als je een grote hoeveelheid speed pakt , hoelang heb je die grote pupillen gehad?"