Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook ik heb deze symptomen ervaren na het roken. Pijnlijke schouders en nek, een zeer vervelende druk op de slapen en ook hoofdpijn. Steken in mijn ogen, pijnscheuten in de polsen/armen en ook tintelingen in mijn vingers. Toen werd het nog een stapje erger en kreeg ik versnelde hartkloppingen met een zware druk op mijn borstkas en steken naar mijn kaken toe. Zo beangstigend dat ik mezelf heb laten opnemen in het ziekenhuis via spoed. Ook ik rook dagelijks en heb er jaren nooit last van gehad. Voor de rest ben ik ENORM tegen andere soorten drugs maar ik dacht (domweg) dat roken niet zo'n neveneffecten zou hebben aangezien ik er psychisch goed op reageer. In het ziekenhuis heb ik een heleboel testen gekregen en met het hart bleek alles ok, ook getest geweest op bloedklonters maar daar was ook geen sprake van. Mijn MRI scans voor de nek en schouder zijn jammer genoeg pas mogelijk eind deze maand en voor de schedel/hersenen pas volgende maand. Wat ik wel al kan zeggen is dat deze hart symptomen verdwenen met het stoppen van blowen die 3 dagen dat ik er lag, de nek en schouder lasten jammer genoeg alleen licht vermindert.& Hoofdpijn heb je meestal bij het stoppen van roken maar het was zeker in mindere mate. Ook de pijnscheuten verminderde sterk en de tintelingen waren weg. Ik denk nog steeds dat er een onderliggende reden voor is dat ik plots zo'n reacties op blowen ervaar. Al kan het lichaam altijd na jaren plots negatief reageren op bepaalde stoffen. Misschien kan er een soort allergie ontstaan zijn... Indien dit puur door het langtijdig roken is kan ik je wel zeggen dat dit het niet waard is. Stoppen is zeker de eerste weken rot maar het is een pak beter dan pijn lijden en in angst leven."