Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Typisch de media ..... De XTC zijn slecht....Omdat het hooggedoseerd is is het toch niet slecht. Slecht zou ik eerder noemen als er teveel stoffen inzitten die er niet in thuis horen. De mensen moeten er gewoon verstandig mee omgaan met de hoge dosissen,...that's it. http://nieuws.vtm.be/binnenland/129155- ... ijk-slecht"
"Je kan er misschien beter tegen dan anderen hé. Volgende keer een halfje zou ik nemen en desnoods uurtje daarna nog ééntje ,da zal volgens mij wel effect hebben Ga die binnen 2 weken ook hebben oranje batterijen.... Is nu al 2,5 jaar geleden dat ik eens XTC genomen heb,waren toen Blauwe Defqons en van 2 halfjes op 1 uur tijd zat ik serieus op men gat ! Voor die blauwe Defqons was het al 8 jaar gelden en ik zat nog altijd in men hoofd van : ....die pillen van nu Zullen wel nie zoveel verschillen dan in "mijnen tijd" ...was ik ff mis"
"Ik ben waarschijnlijk bij de zeldzame mensen veronderstel ik. 15 jaar geleden ben ik beginnen uitgaan en denk dat ik zo'n 5 jaar na elkaar elk weekend (achteraf gezien heel dom,ma soit...jong zijn he ) XTC genomen heb...en elk weekend had ik hetzelfde goeie gevoel. Daarna 8 jaar gestopt geweest met alles & een goeie 2 jaar geleden nog eens een pilletje genomen en da was precies hetzelfde gevoel dan vroeger.... Binnen een goei maand nog eens een stapje in de wereld zetten en ben 99 % zeker dat het trg hetzelfde gevoel zal zijn"
"Weed Hasj XTC Speed Coke Paddo's Truffels"