Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen, 2 dagen terug heb ik voor het eerst XTC genomen. Ik voelde me heerlijk en kon me binnen 1 seconden op iets focussen en al mn aandacht daarop zetten, ik knuffelde met mijn beste vrienden en zater in een grote plastic bak waar normaal gesproken strooizout in hoort te zitten. Dit was echt geweldig en voelde me net een klein kind. Nu 2 dagen erna voel ik me onrustig en heb ik een licht schuldgevoel tegenover mn ouders, die er altijd voor me zijn en mij altijd goed ondersteunen qua studie enz. Hierdoor voel ik me lichtjes onrustig, miss komt dit ook omdat ik binnekort voor een lange periode naar het buitenland ga. Maar toch hier was ik voorheen niet onrustig over. Kan dit door de XTC komen? ik heb 2 halvjes genomen, 2e halfje 30 min na de 1e. Verder voelde ik me niet slecht. Kan ik over mijn ervaring met iemand praten? Mijn vrienden waarmee ik het deed hadden tot nu toe nog geen tijd, misschien lucht dit mij gewoon op. Groetjes!"
"Bedankt voor de comments. Ja voel me al weer beter Hoop gezeik achter de rug en opgelost. Ook heb ik even bij mn vrienden mn hoofd geleegd! Nu weet ik in vervolg wat het kan zijn! Zal ook wel met de 1e keer te maken hebben gehad! thanks en groetjes"