"AlwaysTrying zei:
Goedemiddag. đ
Heeft iemand misschien een tip tegen de vermoeidheid die ik ervaar tijdens het microdoseren?
Ik lees wel over dat het bij het proces kan horen, dat er onderliggende dingen boven kunnen komen en dat die zouden kunnen vermoeien.
En dat vitamine B12 zou kunnen helpen.
Nu heb ik gisteren vitamine B complex besteld.
In de hoop dat dit me kan helpen.
Ik zit nu koffie tegen die vermoeidheid te drinken, maar dat moet ik ook niet teveel doen, want van koffie kan ik nog wel eens nerveus worden en ik wil juist meer lichamelijke ontspannenheid in mijn leven voelen. đ
Ik heb al zeker mooie inzichten gekregen en m'n vriend ziet vooral veel positieve effecten sinds het microdoseren.
Op het juiste moment zal ik daar ook even een verslagje van proberen te schrijven. đ
Verder ben ik nog op zoek naar de zogeheten "sweet spot" en naar het punt van net iets teveel, zodat ik dat ook weet.
Vanmorgen heb ik 1.20gr genomen en kreeg weer het gevoel dat ik onder m'n zwaartedeken alleen maar wil liggen en slapen. Bij de andere dosissen ook overigens. Gapen, moe.
Het logische in het begin hiervan leek mij, omdat ik een kleine terugval in speed gebruik had gehad en hierdoor minder had geslapen.
Maar inmiddels ligt de stop daarmee nu 15 dagen achter me. đ
Verder ook geen zucht daarna, wel in de verleiding geweest op een feestje, maar uiteindelijk voor een goede nachtrust gekozen. đ
En ik wilde ook niet weer helemaal opnieuw beginnen met tellen. (Al doet een appje dat voor mij..đ 15 dagen, 3 uur, 38 minuten en 36-37-euh 38 seconde) đ
@jeroen79 hoe vergaat jouw vrouw het microdosen inmiddels? đ
Het bakje koffie lijkt me nu toch wel iets meer op te peppen en misschien hielp het ook dat ik nu iets gegeten heb. De andere dagen wachtte ik vrij lang met eten, omdat ik denk dat het de werking in de weg zit. đŦ
Mijn bed schreeuwt nu in ieder geval een stukje minder hard op mijn aandacht nu... Ietsje maar hoor, ietsje.. đ
đ
Klik om te vergroten...
Ja, er is wat tegen die vermoeidheid te doen...... Echt uitrusten. Vraag me niet hoe dat moet, want het lukt me ook niet. Ik heb vorige week mijn eerste "tripje" op truffels gedaan, op advies van en onder begeleiding van een goede vriend, geweldig dat mensen zo bereid zijn je te helpen en er veel tijd in te steken, dat op zich was al een erg goede ervaring.
Niet kunnen uitrusten heeft vaak een vergaande achtergrond, in mijn geval mishandeling tijdens mijn gehele jeugd door mijn narcistsche moeder en een vader die daar niet tegenop gewassen was. Het heeft mij de mogelijkheid om een eigen leven te gaan leven uit eigen vrije keus aardig goed ontnomen, en dat zit diep, je kunt niet beslissen van: en nu ga ik het anders doen, want de blokkades zijn domweg te sterk. De drang om wel je eigen leven te leiden blijft echter voelbaar en dat is ÊÊn van de oorzaken waardoor er altijd spanning is, weinig zelfvertrouwen is een andere, sterk gerelateerde.
Vandaag een kleine dosering genomen, 2 gram. Dit maakte het wat makkelijker om bij een ontspanningsoefening "begeleide meditatie" met Roy Martina (kijk op yuptup) beter te kunne ontspannen. Verder merk ik er nog niet zoveel van, benieuwd hoe ik vannacht slaap.
Ik denk dat het goed is om ontspannen voor al het andere voorrang te geven. Doe waar je zin in hebt en hou er mee op als het niet meer fijn voelt. Zoek mensen op die je als positief ervaart, kijk niet naar het journaal maar naar Bert Visscher of Brigitte Kaandorp, Herman Finkers, wat je ook leuk vindt. De mens is niet gemaakt om al het leed van de wereld tot zich te nemen. Doe ook je smartphone uit, de enige die van die dingen beter worden zijn dezelfde als die er goed aan verdienen.
Gisterenavond voor het slapen gaan nog 1,3 gram genomen, ik heb ik tijden niet zo goed geslapen.
Wat me opvalt is dat mijn hartslag na gebruik van de truffels wat hoger blijft, na een paar dagen wordt het weer normaal. Ook merk ik dat de ontspanning met truffels veel beter en dieper is dan zonder, er blijft echter wel ergens in een hoekje wat waakzaamheid over, niet alles wordt blijkbaar gedempt."