Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb altijd al een futurola grinder gehad, zijn altijd nog beter als die houten dingen. En ik heb hem ook al een jaar of 3 en hij is nog steeds niet kapot"