Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Arnie87 zei: Het beste helpt gewoon om elkaar te helpen met adviezen en ervaringen. te veel commercieel gelul met interessant taalgebruik schieten we niets mee op. Klik om te vergroten... Voor mij persoonlijk denk ik dat dit de oplossing gaat zijn. Maar iedereen verschilt. dus of dit nu voor iedereen het beste werkt weet ik niet. Mijn eerste stap was registratie hier op dit forum, mijn volgende wordt een topic over mijn (nieuwe) stop poging. Hopelijk gaat het hiermee lukken."
"Ook mij is dit wel eens overkomen. Volgens mij heeft het met de samenstelling van je speeksel van dat moment te maken. Zeker weet ik dit ook niet, maar meestal had ik net bijv een koekje gegeten voor het plakken mis ging. Misschien iemand die dit wetenschappelijk kan onderbouwen? Mvgr Botjev"