Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als hij wil vreemdgaan dan doet ie dat maar lekker, maar dan wel zonder mij. Heel simpel. Daarmee dat ze het ook vreemdgaan noemen, als je er NIET bij bent!"