Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke ik ga dus morgen voor het eerst ( ik noem het maar even space cupcakes) space cupcakes maken met hasj. Maar ik heb wat vragen.. Ik lees overal over de trip dat mensen gaan kotsen er van, dat ze gaan slapen en dan nog steeds stoned wakker worden. Dit maakt mij niet echt blij, zijn dit gevallen van teveel gebruik of is dit gewoon een normale trip? ik heb het niet over het kotsen maar meer de hele dag stoned zijn en de volgende dag nog naar klote zijn. Ik heb de hasj die ik heb gehaald al uit geprobeerd en jezus ik was van een klein beetje al heel erg naar de klote.. ik had gelezen dat als je spacecake maakt of in die hoek dat je de tempratuur laag moet houden om de kwaliteit te behouden? is dit waar? zoja, dan wil ik de temperatuur dus juist hoog houden. Thanks voor het lezen, Als iemand me hier verder mee kan helpen zou dat heel fijn zijn! X"