Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi! Bij mij zijn ze er door een aanval tijdens een feest achter gekomen dat ik epilepsie heb. Dit is nu ongeveer 3 jaar geleden. Ik had toen al vaker xtc/mdma/3mmc gebruikt, ging altijd goed, tot het mis ging. Na onderzoek idd diagnose, grootste Trigger slaaptekort en stress. Hierna een lange tijd helemaal gestopt met gebruiken, nu eens in de zoveel tijd alleen nog 3mmc. Xtc/mdma schijnt de aards vijand van epilepsie te zijn dus die sowieso nooit meer aangeraakt. Daarnaast slik ik ook daglijks medicijnen tegen de epilepsie. Ik snap dat veel mensen hier een mening over hebben, dat ik nog af en toe gebruik, maar goed dat is natuurlijk mijn eigen keus. Ik voel me gelukkig erg veilig met de medicijnen en heb daarna alleen nuchter nog aanvallen gehad!"
"Tyel zei: Als je lamotrigine gebruikt moet je echt heel erg oppassen met drugs. Depakine en alcohol gaat ook heel slecht samen Klik om te vergroten... Kun je hier meer over vertellen? Ik slik sinds kort Lamotrigine namelijk"