Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oke gisteren dus gedaan, eerst halve portie miss iets meer. Uurtje gewacht merkte eigenlijk weinig alleen intense kleur enzo, de rest opgegeten weer uurtje gewacht.. werd redelijk vaag. Maar ik was dus alleen en verveelde me nogal, begon beetje tegen m'n kat te lullen en te knuffelen enzo haha muziekje op was wel lekker, keek een keer naar de deur in m'n woonkamer en die kronkelde een beetje. Niet heel extreem. Vond het wel leuk. Had niet echt heel veel gedachtes in mijn hoofd ofzo.. alleen toen ik ging slapen (uit verveling) maar die kon ik makkelijk wegnemen. Ik had er eerlijk gezegd iets meer van verwacht. Maar dat komt misschien ook omdat het mexicana was en die was minder sterk toch? Misschien de volgende keer maar een sterke nemen.. Thanks voor de reacties"
"Mindless zei: @Blkdevil11 Je kunt het ook wat tegemoetkomen hè. Truffels werken iets anders dan de middelen in jouw rijtje met gedane drugs. In de zin dat je eigen input nogal bepalend is voor het uiteindelijke effect. Die andere drugs neem je en dat geeft een vrij voorspelbaar effect. Truffels als een psychedelische drug hebben vaak wat meer eigen inbreng nodig. Verveel je je bijvoorbeeld, dan kun je zelf een beetje op zoek gaan naar interessante dingen. Maak een rondje door je huis of zo en kijk aandachtig naar dingen en hoe deze vervormen. Is het niet bijzonder hoe dingen die je bekijkt zomaar vervormen? Kijk er met die ogen naar. Je brengt hierdoor zelf de trip meer op gang. Geef je toe aan de verveling dan kun je een trip makkelijk 'killen'. Ik zou als ik jou was de volgende keer gewoon eerst eens proberen de hele portie van dezelfde soort in één keer in te nemen. Bij psychedelica heb je namelijk te maken met tolerantie waardoor je lichaam na inname van de stof zichzelf resistent maakt tegen de stof. Eerst de helft nemen en na een uur de andere helft is dus niet hetzelfde als alles in één keer nemen. Klik om te vergroten... Ah dankje, dat wist ik dus niet. Ik was eerlijk gezegd nogal gespannen vandaar eerst de helft haha maar goed volgende keer beter!"
"Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet of dit hier thuishoort maaaarrr.. Ik wou vanavond voor het eerst truffels eten, ik heb 15G mexicana (dat zouden de beste zijn voor de 1ste keer) in de koelkast liggen. Mijn vraag was, wat kan ik er van verwachten en word je van truffels echt zo vaag? Ik heb al eens XTC, MDMA, wiet, coke, speed etc gehad.. waar kan ik het ergens mee vergelijken? of kan dat niet? Groetjes."
"Trouwens, ik ga het alleen doen. niemand erbij gewoon lekker proberen te spacen en meer over mezelf te weten komen ofzo"
"Bee zei: Je kunt het er niet mee vergelijken, daarnaast wil ik je ten zeerste aanraden de eerste trip te doen met iemand erbij en een iets lagere dosering (10g). Kan prima gaan, maar psychedelica kunnen nogal overweldigen als je niet weet wat te verwachten en dan is het wel fijn iemand in de buurt te hebben die je kan vertellen dat het over gaat en dat je niet doodgaat. Klik om te vergroten... Thanks, ik doe het denk ik ook liever met iemand er bij. Maar al mn maten zijn meer van een simpel wietje of wat lijntjes, daar wil ik nou juist een beetje van af. Verder sta ik wel stevig in m'n schoenen qua doodgaan enzo heb er wel vrede mee ofzo, is het echt zo dat je als je denkt dat je dood gaat je jezelf daar niet meer van af kan brengen? Is het zo heftig?"
"Bee zei: Hmm dat begrijp ik. Het is ook lastig, niet iedereen weet hoe zich te gedragen bij iemand onder invloed van psychedelica. Dat van het doodgaan was soort van een grapje, maar het komt wel eens voor (ik heb het ook al meegemaakt, maar bedacht me gelukkig wel dat ik dat beter pas kon beoordelen als ik nuchter zou zijn). De effecten zijn behoorlijk overweldigend en ook niet te reproduceren nuchter. Ik kan bijvoorbeeld wel vertellen dat je je euforisch voelt, allerlei gekke dingen ziet en gedachtegangen hebt die je nu niet zou kunnen bedenken, maar dat is 5% van de hele ervaring. Aan de truffels voel je je al heel snel nietig en klein en eenzaam tegenover de wereld/het universum, niet iedereen kan dat goed hebben. Mijn ervaring is dat wanneer de juiste persoon er bij is, dit gevoel makkelijker te behappen is zodat je niet in een vervelende loop terecht komt. Het is niet echt gevaarlijk hoor, maar ik gun iedereen gewoon een goede eerste ervaring met zulke middelen. Alle muggen worden olifanten in ieder geval Klik om te vergroten... haha ja ik snap je wel, heb misschien iemand gevonden die ook wil vanavond, en anders doe ik het lekker alleen. komt vast goed. en anders maar niet weer een ervaring rijker. Thanks voor je berichtjes"
"Bee zei: Geniet van de reis en ga er gewoon in mee! Laat je weten hoe het was? Klik om te vergroten... Ga ik doen!"