Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@ L-123-R Ik ben het met het meeste met u eens. Je verwacht een pm met mijn msn."
"Geachte mensen, Ik ben sinds vandaag gestopt naar 3 maanden elke 5 tot 6 jointjes Haze. Ik kan je vertellen dat dit de eerste keer is dat ik er veel meer van af zie dan vroeger. Het is gewoon hard drugs. 1. Hartkloppingen tot 160 per minuut. 2. Braken in de ochtend. 3. Je hoofd is op een andere planeet. 4. Geen eet lust meer. 5. Hyperventilatie dat soms vaak naar chronische hyperventilatie gaat, dit door dat blowen eigenlijk hyperen is door veel uit te blazen. 6. Soms als je ook nog marlboro rookt bevoorbeeld krijg je een raar effect in het hoofd dat vaak angsten uit lokt. 7. Dubbele hartslag in rust. 8. Veel zweeten, dus drinken is heel belangrijk. 2L Water per dag. Omdat ik hyperventilatie heb gebruik in 2 x per dag Lorazepam van 2.5mg, 2x per dag Uni-Tranxene van 15mg. En ik durf er ook nog eens Diazepam 10mg erbij te gebruiken. En niks helpt voor het afkicken van wiet. Waarschijnelijk omdat ik al 2 jaar deze pillen neem en dus minder goed werken voor zeer heftige dingen. Wiet is echt niet onschuldig. Wiet probeer je vaak eens in je leven. En dan ben je verkocht omdat je het gevoel heerlijk vind. Maar kan ook verkeerd vallen bij eerste keer. Ik wens iedereen su6 met het afkicken. Stop wiet, het is hard drugs."
"@ cityboy Enkel in het weekend nog blowen kan verkeerd gaan, wees sterk. Vaak word het 1 dan 2 en de rest zul je wel kennen. De kans is dus groot voor een terugval. Sterkte"
"@ SmartieAndMe Ik wil enkel de mensen erop behoeden voor het te laat is. Ik zie daar niks mis aan om dat te doen. Je hebt het over miljoenen mensen die er geen last van hebben. Weet je hoeveel mensen ervan af zien van het afkicken van wiet? Bij zwake mensen heeft de wiet de controle over zo persoon. En niet andersom wat wel vaak gezegt word. Ik ben 38 jaar en heb dus aardig wat gezien in mijn leven wat wiet kan doen bij een mens. Ik blowde op mijn 16 jaar tot 18 jaar, dat is 2 jaar dus. Maar toen was wiet nog te doen omdat ze nog niet zo sterk waren. Dus ja sorry SmartieAndMe, ik blijf de mensen behoeden op het gevaar van wiet. Verder even goede vrienden"
"In mijn topic van boven staat Omdat ik hyperventilatie heb gebruik in 2 x per dag Lorazepam van 2.5mg, 2x per dag Uni-Tranxene van 15mg. En ik durf er ook nog eens Diazepam 10mg erbij te gebruiken. En niks helpt voor het afkicken van wiet. Waarschijnelijk omdat ik al 2 jaar deze pillen neem en dus minder goed werken voor zeer heftige dingen. Klik om te vergroten... Nu is de huisarts bij mij thuis geweest voor een bloedonderzoek ect. Nu willen ze dat ik ineens van 2 Uni-Tranxene van 15mg (30mg dus) naar 15mg gaan gelijk. Is het niet zo dat die ene pil minder niet beter kan afbouwen in plek van gelijk terug te gaan naar 15mg? Heb gisteren dus 1 Uni-Tranxene van 15mg genomen en 9 uur later begon de afkick verschijnselen, zweten, lage bloeddruk 90/54, duizelig, onrust. Is iemand die mij daar een antwoord op kan geven wat het beste is. 15mg minder in 1 keer lijkt mij niet gewoon."