Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Ik ben hier nieuw op het forum vooral om me in te lezen over dingen waar ik nog niet zo bekend ben. Op 27 september heb ik een snuif Mephedrone gehad (echter wel onder invloed van mdma) en ben er nu toch wel erg nieuwschiering naar en heb toch maar een gram gehaald voor Defqon. Nu is mijn grootste vraag of ik na Mephedrone nog pep zou kunnen nemen aangezien ik niet meer dan 500mg Mephedrone wil gebruiken ivm risico's (ga het trouwens nasaal gebruiken). Wat mij er op viel toen ik het gebruikte was dat ik me weer kiplekker voelde en opeens weer energie had, zat op dat moment in een redelijke dip door de xtc/mdma en na die snuif met Mephedrone was dat zo weer voorbij.. Nu lees ik ook veel dat mensen een joint roken na gebruikt omdat dit een bloedvatvernouwende drug is en de wiet/hasj dit tegen gaat. Ik hoop dat mijn vragen beantwoord kunnen worden!"