Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nu 6 weken geleden gestopt met metadon en voel me eigenlijk steeds beroerder . Door chronische pijn klachten slik ik nu Tramadol sinds een week of vijf. Slecht slapen, onrust ,hartkloppingen, depri . Zou toch al een beetje door de afkick moeten zijn? ? Of zou het aan de Tramadol liggen? ? Iemand ervaring hiermee?"
"Re: Wie is er ooit gestopt met methadon na 15 jaar?En nu Tam Als ik terug ga op de methadon voel ik me dan snel weer de oude?"
"Re: Wie is er ooit gestopt met methadon na 15 jaar?En nu Tam Ben nu bijna twee mnden op nul en slapen is een ramp En ondertussen vraag ik me af waar ik aan ben begonnen Wordt alleen maar depressiefer.Ben trouwens gestopt met de tramadol omdat ik de hoop had dat het daar aan lag de bijwerkingen dan. Enig idee wanneer het slapen een beetje beter kan gaan ? Gr Bianca"
"Re: Wie is er ooit gestopt met methadon na 15 jaar?En nu Tam Dat het vreselijk zonde in om terug te gaan zeker doordat ik al ongeveer twee weken geen hinderlijke ontwenning meer ervaar fysiek dan . Maar de laatste twee weken steeds slechter slapen en zo erg depressief dat wad niet te doen. Waar ik mijn twijfels over heb ik dat ik een corticosteroïden injectie voor een chronische peesontsteking bad timing zou zijn geweest gezien mijn fysieke toestand. Dus toch maar methadon genomen stond al 15 jaar op 1 ml =5mg . Ben heel langzaam afbouwd met 0,02 ml om de twee dagen . Of ik het"normaal dat bijna geen slaap en zware depressie na 7weken op nul de kop op kan steken? ????"