Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey beste mensen, Ik heb vorige zomer voor het eerst xtc gebruikt, kleinschalig festival met vrienden, voelde gewoon goed. Sindsdien nog 4x gebruikt, voor het laatst nu 4 maanden geleden. Heb al sinds die eerste keer zo'n enorm veranderde focus. Alsof ineens alles op zijn plaats viel. Ben nu 28 en heb door allerlei omstandigheden de eerste 27 zo met mezelf in de knoop gezeten, was enorm verlegen en vooral heel erg geremd. Sinds die eerste keer is die rem er echt totaal af gegaan. Gisteren gebobt op een festival en ging nuchter echt heerlijk los. Ik voel me eigenlijk al een jaar lang op een goede, gefocuste manier high. Ben enorm afgevallen, gaan trainen, veel empathischer. Ik was vroeger al bang om iemand een hand te geven maar voel me nu zo goed bij iedere hand die ik schud, knuffel/zoen die ik krijg. Hebben meer mensen dit gehad en valt dit onder derealisatie? Want ik voel me echt meer dan ooit met beide voeten op de grond en zo zelfverzekerd. Twijfelde ook altijd over hoe anderen over mij dachten, maar voelde toen die eerste keer zoveel liefde en dat is zo blijven hangen. Hoop dat het niet meer ophoudt. Maar, vroeg me dus af of meer mensen dit ooit zo ervaren hebben."