Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"John Trap zei: Kweek je eigen! Klik om te vergroten... Is het plan ja, maar gaat nog even duren voor ik daar profeit van heb.😅"
"Hallo mensen, ik ben te laat voor de shop vandaag. Ik zit er psychisch niet zo lekker in, maar ben niet verslaafd aan zware middelen. Wel aan wiet. Heb drank gekocht, maar word ik alleen agressiever van. Vannacht niet geslapen en ben bang dat ik nog een nacht doorhaal als ik niets gerookt heb. Heb wel geld, maar wil niet bietsen bij vrienden en kan nu niet naar de shop. Iemand een idee?"
"Zeelanddude zei: Maandag voor 20:00 bij de shop wezen?? Klik om te vergroten... Ja precies dit. Geen andere suggesties? Dan word 't wachten tot 7:00. Snap het hoor, zijn hier genoeg mensen die afkicken van zwaardere middelen. Maar voor mij is wiet standaard en heb al jaren geen dag gehad zonder dus is kut. Daarnaast veel stress, zal je niet vervelen met de details dst doe ik wssn nu al."