Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey ff een vraag. Ik heb op recept Temazepam 20 mg, Diazepam 5 mg 3 maal daags en nu ook nog Rivotril 0,5 mg. Krijg echt abnormale hoeveelheden mee bij de apotheek. 30x Tema en 30x Rivo, en 90x Diaze. Echt joh ik voel me moe de hele dag. Om wakker te blijven gebruik ik 2 gram coke. Echt ik zie door het bomen het bos niet meer. En wat blijkt vanwege al die pammetjes kan ik niet meer van de Coke afblijven. Echt ik weet het niet meer hoor. Is het wel normaal om 3 soorten pam te gebruiken? Ik wil alleen maar slapen dat is alles! Echt die artsen schrijven maar voor. Iemand ervaring???? Please speak"
"Ff serieus joh"
"Heb om 20.00 uur 1 mg riv genomen. Hielp niet! Toen om 23.15 nog 1 mg. Hielp niet! Dus nu 5 min geleden 3,5 mg erbij genomen en 40 mg tema. Echt als ik nu nog nie slaap, dan weet ik het niet meer! Vrijdag is de dokter er pas weer. Maar miss toch maar een andere huisarts. Die coke moet sowieso de deur uit! Kost me klauwen met geld dit slaapprobleem!"
"Ja sorry voor mijn afstandelijke reactie tufnut. Maar dit moet stoppen nu. Echt ik ga ff hulp zoeken door zelf af te bouwen, en dan echt een andere huisarts. Maar ik reageerde zo, omdat ik echt weinig van die dingen weet. Vandaar ook mijn vraag hier of het wel normaal is. Toen de apotheek zei "succes" toen belde ik gelijk de doker. Maar het kon allemaal bij elkaar zei ze. Ja je gaat toch af op je dokter, maar dat is dus niet verstandig blijkt! Echt ik heb meer aan dit forum gehad, dan aan mijn arts zal ik je zeggen. Thx!"