Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, is het inmiddels al wat minder geworden? Ik herken je verhaal gedeeltelijk. Ik heb ook een keer een bad trip gehad en ben daar ook in ''blijven hangen' alles voelde anders, alles was ongemakkelijk en voelde niet natuurlijk. Misschien ben je bang dat het niet meer over gaat, maar het gaat weg geloof me. Veel sterkte ermee!"
"Oh ja, en zoals hierboven ook word gezecht, het is waarschijnlijk derealisatie. Er zijn veel gevallen dat mensen dit hebben na drugsgebruik."
"Het vage is dat je niet echt kan uitbeelden hoe je je voelt, wat het erg vervelend maakt. Ben er zelf ook een tijdje depressief van geweest. Zo zie je maar weer, aan het eind van de rit is drugs nooit goed"