Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heyol zei: Eeeeeeeeeeen mijn 6 gram die vorige week woensdag met de post is aangekomen is alweer op... FUCKING SCHIJTZOOI!! Why the fuck moet dat zo snel op zijn????????!!!!!! En what the fuck sffs doen na mijn laatste lijn?? Weer € X,XX geven aan die brakke versneden kut-coke van die straatdealertjes waar je niks van voelt??? Pfff denk et ni! Pffffffffff leek nog zoveel in begin van de avond... Dan maar een Zolpidemeke slikken en proberen te slapen zeker. FML Klik om te vergroten... Dat had ik afgelopen maandag ook.... voordat ik het wist had ik 8,5 gram door m'n neus geboordsinds de vrijdag. Word tijd om even goed het leven te evalueren en maar even te stoppen denk ik, Hehe"