Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi mensen. Ik ben 21 jaar en gebruik sinds een paar maandjes hard drugs tijdens het uitgaan. Heb tot nu toe twee keer XTC gebruikt, en ben beide keren bad gegaan. Mijn eerste keer was op nassau festival. Ik had zonder er bij na te denken gelijk een hele pil genomen, wat natuurlijk ontiegelijk dom is. De eerste paar uurtjes ging ik (misschien ietsje TE) lekker, maar toen ik bijnam ging ik zowel fysiek als mentaal helemaal bad. Mijn tweede keer was op soenda, toen begon ik met een halfje en nam ik na 3 Ã 4 uurtjes een halfje bij. Ook toen kreeg ik na het bijnemen ongelooflijke hoofdpijn en moest ik kotsen, terwijl ik in het begin prima ging. Nu ga ik zaterdag weer gebruiken (op WiSh), en wil ik kosten wat het kost voorkomen dat dit weer gebeurt. Dus alle tips qua innemen, hydratatie, eten etc. zijn welkom!"
"oortjes zei: ja lastig man... drink voldoende maar niet teveel. eet wat tijdens je space. ga effe zitten of zoek afleiding bij je vrienden als je merkt dat het iets minder gaat? neem in het begin een kwartje en neem alleen met kwartjes bij? ga op een rustige plek staan, daarmee bedoel ik dat je genoeg ruimte voor jezelf heb. doe alles wat je altijd chill vind dan gaat het minder snel slecht. misschien een overweging om 4fmp te gebruiken, misschien houd je wel helemaal niet van het vaag zijn? Wat noem je trouwens bad gaan? spugen of slecht voelen hoeft niet gezien te worden als bad gaan, het valt nou eenmaal zwaar op de maag. Klik om te vergroten... Thanks voor je tips! Ik twijfel nog of ik met een kwartje begin, of dat ik hem in tweeën breek en dan de kleinere helft neem. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor pil het is, ik wil hem morgen laten testen. 4FMP heb ik overwogen, maar ga ik nu nog niet doen. Ik heb beide keren dat ik XTC gebruikt heb wel intens genoten (totdat het fout ging). Ik ken dus zegmaar de potentie, maar heb er nooit uit kunnen halen. Wat betreft het bad gaan; de tweede keer dat ik bad ging was het vooral fysiek, maar toen ik een hele pil had genomen had ik gewoon letterlijk een emotionele breakdown midden op het festival haha. Maar ook kotsen en hoofdpijn, dat soort dingen."
"Dunnetjess33 zei: Misschien gebruik je wat teveel? Hoeveel mg MDMA zat er in je pillen en hoeveel weeg je? En als je op Koningsdag en op Soenda hebt gebruikt zit er maar 3 weken tussen je gebruik in plaats van de aanbevolen 3 maanden. Dus het slimste is natuurlijk om zaterdag niet te nemen. Het gaat niet meer werken want je serotonine is op. Klik om te vergroten... Ja ongetwijfeld, had ook eigenlijk geen idee wat ik aan het doen was. Heb op beide festivals zo'n 2 pillen gebruikt, wat natuurlijk onnodig veel is. Ik weeg 75 kilo. En ja vier weken er tussen is idd te kort, is ook de laatste keer dat ik dat doe"