Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Een vriend van me vroeg of ik zaterdag avond mee ga naar de horror film 'oculus' in de bioscoop. Ons idee was om daarvoor een stick te roken! Heeft iemand dit al eens gedaan? Is het aan te raden of ga je ongelooflijk zitten trippen in die bioscoopzaal? Lijkt mij in ieder geval een leuke ervaring, ook popcorn eten voor mn leven natuurlijk Graag hoor ik of iemand hier ervaring mee heeft en of het leuk was"