Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik zelf al langer cocaine maar de sterkte daarvan is nou niet zo erg hoog, nu is het zo dat ik met oudjaarsdag de zwaarste coke ter wereld heb gebruikt en heb daar echt een overdosis van binnengekregen ik had 3 lijnen gesnoven maar die lijnen waren echt lang en dik met name de laatste ik was voor gebruik erg rustig en toen dit inwerkte was ik echt keihard aan het gaan ik zei ook tegen iedereen ik voel me zo goed en ik liep bij mensen hun huizen binnen om met ze te praten omdat ik totaal geen remmen meer had en liep gewoon breed en raar door dat spul, ik wist meteen zo goed ga ik me nooit meer voelen in het leven maar daarna toen het ging uitwerken mega veel pijn bij hart, warme aderen, soort verlamming op bepaalde plekken, verwarde spraak dus bleef ik maar stil en het gevoel te gaan weg vallen. Meest heftige shit ooit en ben nu 18 jaar en weeg 60 kilo maar ik had zoveel coke in me hersenen ik ontplofte gewoon. Zelfs dagen na gebruik had ik nog coke smaak. Vrienden van mij die stuk ouder zijn namen ook allemaal maar heel weinig ervan dus dat zegt dan denk wel genoeg Heeft iemand dit ook ooit meegemaakt? En kan dit schade hebben toegericht?"
"Snoozerboy5000 zei: Ewa welkom in de wereld van cocaine Basicly had ik dit toen ik veel gebruikte elke avond(Maak je niet druk gap overleef je wel wellicht iets rust gevends doen blowen/mediteren/slapen) Alleen had ik waarschijnlijk een stuk minder dopamines over dan jij op je 18e Cocaine is iets waarvan je meer gebruikt dan aangenaam omdat je altijd meer wil de hele illusie van meer(Beter niet doen) Klik om te vergroten... Ja het was zeg maar zo dat ik me zo goed voelde dat ik dacht het hoeft helemaal niet zo goed te zijn toen die inwerkte dacht ik lekker zeg en het werd maar meer en meer, ik ben blij dat ik dit niet bij mij in de buurt had gebruikt want mensen zouden het meteen doorhebben normaal kan ik het wel verbergen maar me lichaam was heerlijk aan het bewegen en voelde me onstervelijk haha"
"Moet allemaal niet zo'n probleem zijn denk ik bij eerste keer snuiven had ik 3 lijntjes versneden en volgende weekend had ik ongeveer 2 gram 34 lijntjes pure coke gesnoven die avond en met 6 biertjes gecombineerd. Ik voelde er niks van maar dat is voor iedereen anders ik merk sowieso minder dan andere mensen heb ik het idee maar Coke is niet zo heftig je merkt zelf wel hoeveel je kan gebruiken"