Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal! Afgelopen oudjaarsnacht heb ik met een paar vrienden spacecake gegeten. Dit was niet de eerste keer en ik blow daarnaast ook regelmatig en nooit geen last van verschijnselen. Anyways, die avond dus wel het begon gewoon leuk en goed lekker veel lachkicks tot dat ik mezelf heel vaag en raar begon te voelen ik had zelfs het gevoel dat ik uit mn lichaam was en alsof ik alles van een afstandje bekeek heel eng ik raakte ook in paniek en veloor mn bewust zijn... gelukkig kon ik volgens mijn vriendin terug fietsen naar huis maar daar merkte ik verder niks van. In ieder geval de volgende ochtend voelde ik me totaal niet meer ziek. Alleen had ik last van geheugenverlies en het idee alsof alles nep was of in een droom alsof ik het idee had dat ik dr niet 100% bij was, alsof sommige momenten in een roes voorbij gingen zonder tijdsbezef echt heel erg eng!! Ik dacht bij mezelf ooh dit is gewoon een kater of een afterspace omdat ik zo bad ging.. maar nu inmiddels 3 dagen later heb ik af en toe nogsteeds her gevoel alsof ik in een droom zit of in een neppe wereld en alsof ik sommige momenten vergeet, ik heb wel het idee dat het minder wordt maar het maakt me gewoon zo angstig... Iemand ervaring help! Groetjes!"
"Bedankt voor jullie reacties! Maar is er iemand die weet of mijn gevoelens over zullen vliegen of is dit gewoon standaard bij een cannabis kater?? Alvast bedankt!"
"Ok, effe een update ik voel mezelf al al minder “vaag” en heb nu al meer het idee dat ik weer leef om het zo maar te zeggen, alleen af en toe heb ik nogsteeds het idee dat ik ik een droom leef... Iig nooit meer!! Groetjes!"