Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vond het niet zo'n enge ervaring, juist best wel vet eigenlijk. Maar een tweede keer dit meemaken hoeft van mij niet !"
"ik ben Nu een week bezig met het afkicken van een spoedverlslaving Het laatste jaar is mijn neusbot grotendeels weggerot. Ook had ik de laatste 3 maanden erg veel last Van bloedneuzen na het snuiven. Dour (een festival afgelopen weekend) was mijn afscheid van speed, ik ben nu ook zoals afgesproken al bijna een week gestopt met snuiven. Maar op dour heb ik een stuk of 20-30 heftige bloedneuzen gehad, ik had verwacht dat na het stoppen met snuiven de bloedneuzen ook zouden stoppen, maar ik heb de afgelopen dagen nog een aantal best heftige bloedneuzen gehad. Weet iemand of ik me echt zorgen moet maken om een chronisch probleem ? En wat zou de rede kunnen zijn dat ik nog steeds bloedneuzen heb?"
"Maar mijn bloedneuzen bestaan echt uit dik en donkerrood bloed wat er met volle vaart uitstroomt. Ik had get normaal altijd na het snuiven. Maar nu na een week niet snuiven heb ik nog steeds van die dikke stromende bloedneuzen. Maar als het zoals jij zegt gewoon m'n opgefokte neus slijmvliezen zijn dan maak ik me geen zorgen maar ik ben bang voor een chronische ontsteking in m'n hersenvlies ofzo, of zo'n dergelijke aandoening. Ik heb ook constant een beetje hoofdpijn. Of kan speed zo iets niet veroorzaken? Zijn het gewoon m'n neusslijmiezen die moeten herstellen van 1,5 jaar fulltime snuiven?"
"Oké bedankt !!"
"Ja Zal ik doen! Het ding is wel ook, ik ben pas 16. Ik weet niet of dat een verschil maakt in iets ?"
"Ik en een vriendin hadden laatst in rap tempo Eem grammetje speed opgesnoven. Daarna hadden we zin in nog iets. Toen hebben we nog een aantal grote punten keta erbij gesnoven. Daarna zijn we allebei heel heftig gaan trippen. Ik zat 30 min vast op de wc omdat ik niet snapte waar ik was. Zij zag ondertussen konijnen over het plafond rennen. Iemand vergelijkbare ervaringen met de combinatie van deze drugs en wellicht ook een uitleg waarom dit heeft kunnen gebeuren?"