Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat ik me dus afvroeg; paddo's zijn verboden, en mogen dus niet meer verkocht worden, maar in hoevere is bijvoorbeeld de getrokken thee verboden? Kan je dat ook bewaren ofzo? Oftewel; zijn er nog tripmiddelen van paddo's die op zichzelf nog legaal zijn?"
"Bedankt voor de reacties. Het is in ieder geval aardig geruststellend voor mij. Misschien dat die medicijnen ook neveneffecten hebben, en dat daardoor het een en ander te verklaren is. Ik ben ook geen dokter. (Al schrijf ik wel graag m'n eigen medicijnen voor ) Cheers"
"phy zei: Bijna offtopic: paddo's helpen (bij mij en bij vrienden in ieder geval) ook tegen last van brandnetels! Rennen door een bos met een te korte broek is dan ineens niet zo'n probleem meer. Je voelt het wel prikkelen maar daarna is het over. Klik om te vergroten... WTH?! Ik zie de link idd niet helemaal.. Dat ga ik maar niet proberen, sorry! Ontopic: Vervelend dat je vriend meteen een bad trip had. Ik hoop dat hij het allemaal kan relativeren en er achter komt wat dat benauwde gevoel triggerde... Klik om te vergroten... Hij heeft al twee keer eerder getript: een keer en halve portie thaise, en een keer een halve portie golden teachers. Dat ging beter."
"Hmm jammer. Ik dacht dat het gewoon om die lijst ging met al die paddestoelen die verboden waren."
"Een paar weken terug hebben ik en een paar vrienden besloten paddo's te gebruiken. Eén van die vrienden had echter astma. Ook hij nam; één portie Golden Teachers. Bij hem ging het fout. Hij begon al snel om adem te roepen, en later vroeg hij zelfs om een dokter. De tripzitter heeft hem verder begeleid. Wij, de trippers, konden helaas niet veel meer doen dan afwachten op dat moment. Na een tijdje ging het beter. Hij heeft er wel slapeloze nachten aan over gehouden. Sinds een week denk ik begint hij echter weer last te krijgen. Op school ging hij regelmatig een aspirientje halen en sinds donderdag ongeveer zit hij ziek thuis. Van de dokter heeft hij clomipramine gekregen, en dat gebruikt hij nu. Vandaag gaat het extra slecht volgens mij. Ik spreek hem nu op msn, en hij zegt dat hij z'n hoofd niet voelt. Ook heeft hij last van ademhalingsproblemen en hij klaagt over slappe been- en armspieren. Kan iemand hier alsjeblieft meer over zeggen? Tips? Alles is welkom. We zullen je dankbaar zijn."