Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: verslaafd broertje help aub!!! Hey, zeer naar verhaal. Ken zat gasten die verslaafd zijn en jaren al gebruiken en langzaam overal grip op verliezen. Ze noemen het niks voor niks: de witte sloper. Kliniek is enige optie. Je moet hem wegtrekken uit zijn milieu, vrienden, buurt etc.. Ik zag op TV bij Jensen over een gozer die ook zeer ver weg was en door zijn moeder met zijn toestemming opgenomen werd in schotland en daar er langzaam vanaf kwam. In eerste instantie zou je zeggen, laat hem bijtekenen in het leger. Daar krijgt hij dicipline, een andere omgeving, nieuwe maten, etc,,, Maar misschien in dit geval in een kliniek het beste. In ieder geval een kliniek ver uit de buurt van zijn omgeving. Je kan ook contact opnemen met de bauman kliniek. http://www.boumanhuis.nl/index.cfm?site ... 6E3ADDC264 succes"