Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik heb al een weekje Happy caps (Trip E) liggen en vroeg me af of het verstandig was ze alleen te nemen. Het is zo dat ik niemand anders uit mijn vriendenkring weet waarmee ik het kan doen momenteel, en daarnaast lijkt het me ook wel leuk om alleen te trippen. Mijn ervaringen met drugs zijn alleen xtc. Dit heb ik 2 keer gedaan. De eerste keer begon ik met 1/3 pil en begon ik in een bad trip. Mijn vrienden waar ik het destijds mee deed hebben me weer gekalmeerd en daarna was het een geweldige ervaring. De tweede keer nam ik een halve pil en kickte het rustig in. Totaal geen problemen. Het enigste was dat deze trip wat minder happy was en dus niet helemaal goed in mijn vel zat. Ik woon op mezelf dus geen problemen met ouders, maar wel dat ik dus helemaal alleen ben. Nou leek het me persoonlijk spannend om het eens in mijn eentje te proberen. Nou zijn Happy caps niet precies zoals xtc maar toch zou ik graag jullie mening willen horen wat jullie zouden doen Alvast bedant"