Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen trippen met Happy caps?

Alleen trippen met Happy caps?

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AppletripLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,

Ik heb al een weekje Happy caps (Trip E) liggen en vroeg me af of het verstandig was ze alleen te nemen.
Het is zo dat ik niemand anders uit mijn vriendenkring weet waarmee ik het kan doen momenteel, en daarnaast lijkt het me ook wel leuk om alleen te trippen.

Mijn ervaringen met drugs zijn alleen xtc. Dit heb ik 2 keer gedaan.
De eerste keer begon ik met 1/3 pil en begon ik in een bad trip. Mijn vrienden waar ik het destijds mee deed hebben me weer gekalmeerd en daarna was het een geweldige ervaring.
De tweede keer nam ik een halve pil en kickte het rustig in. Totaal geen problemen. Het enigste was dat deze trip wat minder happy was en dus niet helemaal goed in mijn vel zat.

Ik woon op mezelf dus geen problemen met ouders, maar wel dat ik dus helemaal alleen ben. Nou leek het me persoonlijk spannend om het eens in mijn eentje te proberen. Nou zijn Happy caps niet precies zoals xtc maar toch zou ik graag jullie mening willen horen wat jullie zouden doen :grin:

Alvast bedant :)
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Appletrip zei:
Nou zijn Happy caps niet precies zoals xtc maar toch zou ik graag jullie mening willen horen wat jullie zouden doen :grin:
Klik om te vergroten...
Mijn mening is dat de caps zo goed als niets doen buiten wat duizelig, misselijk,....

Als je met xtc al in een badtrip beland en iemand nodig had om je te kalmeren zou ik als ik jou was als je voor de eerste maal echt gaat trippen het zeker niet alleen doen.

Nodig desnoods iemand uit die zelf niets gebruikt als niemand met je mee wil doen, kan handig zijn als je de draad helemaal kwijt bent en in een negatieve spiraal zit. Maar dat zou me sterk verbazen met die trip-E caps, heb er vroeger eens drie genomen en over een trip was in de verste verte niet te spreken.
Maar goed iedereen kan er anders op reageren natuurlijk.

Nogmaals mijn advies: doe het niet alleen, raak eerst vertrouwd met tripmiddelen alvorens je je aan een tripje in je uppie gaat wagen.

Grts

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."