Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hay SOSSOS, In je eerste berichtje lees ik dat je bored bent en d'r ff tussen uit wilt. Eigenlijk heb ik meer vragen dan antwoorden, maakt niet uit. Heb je last van epileptie, dan zou ik helemaal 3 keer uitkijken met experimenteren, Ik zou persoonlijk, . . . als je weer zo'n avond hebt, het flesje hoestdrank leegdrinken en hopen op een roes. De rest is best listig, en d'r zit volgens mij niks bij waar je echt vrolijk van wordt. (misschien een paar ibuprofennetjes erbij). Heel gek, maar neusdruppels (niet in je lijstje) willen nog wel eens een kleine upper geven. Groeten van Api (Zorg dat je voortaan een vette joint in huis hebt)"